Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Disney's Cruella | Connie Francis - Who's Sorry Now


www.youtube.com

 Disney's Cruella | Connie Francis - Who's Sorry Now

フーズ・ソーリー・ナウ

フーズ・ソーリー・ナウ

  • コニー・フランシス
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

 

Connie Francis-Whoever You Are,I Love You
Some day you will find me.
You take me and make me part of you.
Love of my dreams wherever you are whoever you are I love you.

 

 

Waiting I been waiting.
To hold you, and give you a love that's true.
Love of my dreams wherever you are whoever you are I love you. 

Wherever you are come find me.
And take the love I long to give.
Who ever you are I love you and I'l love you long as I live.
One day if I'm lucky
You'll see me and love me and want me to
Love of my dreams wherever you are whoever you are I love you.

 

 

 


いつの日か、あなたは私を見つけるでしょう。

あなたは私を連れて行き、私はあなたの一部になるの。
あなたがどこにいても、誰であろうと愛しているわ。この愛は私の夢だもの。

待っていたの。
あなたを抱きしめ、あなたに本当の愛を与えるために。
あなたがどこにいても、貴方が誰であろうと愛しているわ。この愛は私の夢だもの。

どこにいても、私を見つけに来て。
そして、私が与えたいと願っている愛を受け取って。
あなたが誰であろうと、私が生きている限り、あなたを愛してるわ。


ある日、私がラッキーだったら
あなたと出会い、私を愛して、私の夢を愛して欲しい。
あなたがどこにいても、あなたが誰であろうと愛しているわ