Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Dua Lipa - Houdini 和訳


www.youtube.com


www.youtube.com


www.youtube.com

 

I come and I go
Tell me all the ways you need me
I'm not here for long
Catch me or I go Houdini
I come and I go
Prove you got the right to please me
Everybody knows
Catch me or I go Houdini
-----
私、現れたり消えたりするの
あなたが私をどう必要としてるのか、全部教えて
長くはここにいないわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ
私、現れたり消えたりするの
あなたが私を喜ばせる権利があることを証明して
みんな知ってるわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ

※Houdini:ハリー・フーディーニ (Harry Houdini) として知られる20世紀初頭に活躍した有名なステージ・マジシャンおよびエスケープ・アーティスト。特に手錠や拘束具からの脱出などが有名。

 

Time is passing like a solar eclipse
See you watching and you blow me a kiss
It's your moment, baby, don't let it slip
Come in closer, are you reading my lips?
-----
時間が日食のように過ぎ去っていくわ
あなたが私を見つめ、そしてキスを送ってくれる
あなたにとって大切な瞬間よ、baby、逃さないで
もっと近くに来て、私の口から言葉を読み取って

 

They say I come and I go
Tell me all the ways you need me
I'm not here for long
Catch me or I go Houdini
I come and I go
Prove you got the right to please me
Everybody knows
Catch me or I go Houdini
-----
私、現れたり消えたりするの
あなたが私をどう必要としてるのか、全部教えて
長くはここにいないわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ
私、現れたり消えたりするの
あなたが私を喜ばせる権利があることを証明して
みんな知ってるわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ

 

.

If you're good enough, you'll find a way
Maybe you could cause a girl to change her ways
Do you think about it night and day?
Maybe you could be the one to make me stay
-----
もしあなたが素晴らしいなら、方法は見つかるわ
もしかしたら、あなたが女の子の考えを変えるきっかけになるかも
四六時中そのこと考えてる?
もしかしたら、あなたは私を引き留める人になれるかもね

 

Everything you say is sounding so sweet
But do you practice everything that you preach?
I need something that'll make me believe
If you got it, baby, give it to me
-----
あなたの言葉は全て魅力的に聞こえるわ
でも言ってることを実際に実践してる?
私を信じさせる何かが必要なのよ
持ってるなら、baby、私に見せてよ

 

They say I come and I go
Tell me all the ways you need me
I'm not here for long
Catch me or I go Houdini
I come and I go (I come and I go)
Prove you got the right to please me
Everybody knows (I'm not here for long)
Catch me or I go, Houdini
-----
私、現れたり消えたりするの
あなたが私をどう必要としてるのか、全部教えて
長くはここにいないわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ
私、現れたり消えたりするの
あなたが私を喜ばせる権利があることを証明して
みんな知ってるわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ

 

.

If you're good enough, you'll find a way
Maybe you could cause a girl to change her ways
Do you think about it night and day?
Maybe you could be the one to make me stay
-----
もしあなたが素晴らしいなら、方法は見つかるわ
もしかしたら、あなたが女の子の考えを変えるきっかけになるかも
四六時中そのこと考えてる?
もしかしたら、あなたは私を引き留める人になれるかもね

 

Oh, oh, oh
Ooh, ooh, ooh, ooh

 

I come and go
Tell me all the ways you need me
I'm not here for long
Catch me or I go Houdini
I come and I go (I come and I go)
Prove you got the point to please me
Everybody knows (I'm not here for long)
Catch me or I go Houdini
-----
私、現れたり消えたりするの
あなたが私をどう必要としてるのか、全部教えて
長くはここにいないわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ
私、現れたり消えたりするの
あなたが私を喜ばせる権利があることを証明して
みんな知ってるわ
捕まえてくれるかしら、
でないと私、フーディーニみたいに消えちゃうわ

 

Houdini
Catch me or I go Houdini
-----
フーディーニみたいに

 

 

Houdini

Houdini

  • Dua Lipa
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes