Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

アメリカ英語とイギリス英語の違い 例文10 US vs UK


アメリカ英語とイギリス英語の違いを例文

 


www.youtube.com

 

Color (アメリカ英語) / Colour (イギリス英語)

Example: The American flag has red, white, and blue colors.

 

和訳: アメリカの国旗は赤、白、青の色があります。

 

 

Favorite (アメリカ英語) / Favourite (イギリス英語)

Example: My favorite book is written by a British author.

和訳: 私のお気に入りの本はイギリスの作家によって書かれました。

 

Apartment (アメリカ英語) / Flat (イギリス英語)

Example: She lives in a small apartment in New York City.
和訳: 彼女はニューヨーク市の小さなアパートに住んでいます。

 

 

 

Truck (アメリカ英語) / Lorry (イギリス英語)

Example: The delivery was made using a large truck.
和訳: 配達は大きなトラックを使用して行われました。

 

Elevator (アメリカ英語) / Lift (イギリス英語)

Example: We took the elevator to the top floor of the building.
和訳: 私たちは建物の最上階までエレベーターで行きました。

 

 

Cookie (アメリカ英語) / Biscuit (イギリス英語)

Example: She baked chocolate chip cookies for the party.
和訳: 彼女はパーティーのためにチョコレートチップクッキーを焼きました。

 

Diaper (アメリカ英語) / Nappy (イギリス英語)

Example: The baby needs a diaper change.
和訳: 赤ちゃんはおむつを替える必要があります。

 

 

Gasoline (アメリカ英語) / Petrol (イギリス英語)

Example: The car ran out of gasoline on the highway.
和訳: 車は高速道路でガソリン切れになりました。

 

Soccer (アメリカ英語) / Football (イギリス英語)

Example: He enjoys playing soccer with his friends.
和訳: 彼は友達とサッカーをするのが楽しいです。

 

 

Vacation (アメリカ英語) / Holiday (イギリス英語)

Example: We are planning a vacation to Hawaii next summer.
和訳: 来年の夏にはハワイへのバケーションを計画しています。

 

 

 

 



        紹介コード

        117064574

お友達紹介プログラム - オンライン英会話ならDMM英会話

リンクを貼っておきました。