Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

I'll Be There和訳 Jackson 5

 

 

 


I'll be there Michael Jackson&The Jackson5 (日本語訳)ENG&JPN lyrics

 

 

コピーバンドをしている

The Melisizwe Brothersの動画がありました

America's Most Musical Family(2019年11月1日にニコロデオンで初演されたアメリカの現実の音楽コンクールテレビ番組です。)From Wikipedia, the free encyclopedia


I Want You Back/ABC/I'll Be There - Live At The Jubilee Auditorium

You and I must make a pact, 
we must bring salvation back
Where there is love, I'll be there

 

君と僕は誓うべきだ
救いを呼び戻すために
愛のある場所へ 僕はそこに行く

 

I'll reach out my hand to you, 
I'll have faith in all you do
Just call my name and I'll be there

 

差し伸べよう この手を君に
信じよう 全て、君のすることを
ただこの名を呼ぶだけで 僕はそこに行く

 

<※1>
I'll be there to comfort you,
Build my world of dreams around you, 
I'm so glad that I found you

 

僕はそこに行く 君を慰めるために
夢の世界を築こう 君の周りに
とても嬉しい 君を見つけたことが

 

<※2>
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, 
I'll keep holding on 
yes I will, yes I will

 

僕はそこに行く 強い愛とともに
君の力となり
ずっと保ち続けよう
必ず僕は

 

Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness, well that's all I'm after
Whenever you need me, I'll be there

 

君の心を満たさせて欲しい 歓びと笑い声で
同じ気持ちを感じること それだけを願っている
何処でも 君が必要とするなら 僕はそこに行く

 

I'll be there to protect you, 
with an unselfish love I respect you
Just call my name and I'll be there

 

僕はそこに行く 君を守るために
無私の愛とともに 君を尊重し気遣おう
ただこの名を呼ぶだけで 僕はそこに行く

 

If you should ever find someone new, 
I know he'd better be good to you
'Cos if he doesn't, I'll be there

 

もし誰か新しい人を見つけたなら
彼は君にとって良い人であるべきだ
もし違ったなら 僕はそこに行く

 

Don't you know, baby, yeah yeah
I'll be there, I'll be there, just call my name, 
I'll be there

 

わからないかい
僕はそこに行く ただこの名を呼ぶだけで 
僕はそこに行く

 

Just look over your shoulders, honey

 

今はまだ、そっと見ているだけでしかない 君を

 

I'll be there, I'll be there, whenever you need me, 
I'll be there

 

僕はそこに行く
何処でも 君が必要とするなら 
僕はそこに行く

 

Don't you know, baby, yeah yeah

 

わからないかい

 

 

I'LL BE THERE (HF & K.U.D.O. REMIX)

I'LL BE THERE (HF & K.U.D.O. REMIX)

  • ジャクソン 5
  • R&B/ソウル
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes