Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Selena Gomez / Love On 和訳


www.youtube.com


www.youtube.com

Qu'est-ce que je vais te nommer ?
Je vais te nommer, "L'amour"
"L'amour tendre"

あなたを何と呼ぶべきかしら?
そうね、「愛」って呼ぶことにするわ
「優しい愛」って

0文字Wait 'til I turn my love on
Wait 'til, wait 'til
Wait 'til I turn my love on
I'm no cheap thrill

私が愛情を示すまで待ってて
待ってて、待ってて
私が愛情を示すまで待ってて
私、安っぽい女じゃないわ

 

I'm a rollercoaster ride
Baby, jump on, come on, come on
'Cause, baby, if you can't tell
You're what I wanna love on, oh

私ってジェットコースターみたいな存在だから
飛び乗ってよ、ほら、来て
例えあなたが気付かなくても
私が愛情を示したいのは、あなたなの

 

This doesn't have to be some sort of
Mathematical equation
Slip off your jeans, slide in the sheets
Screaming "Yes" in quotations

この状況を数学の方程式のように
単純に説明するなんてできっこないわ
ジーンズを脱いで、シーツに滑り込んで
”Yes”って叫ぶの

 

.

Clock in, baby, get to work, night shift
But with all the perks
Time stamping when you fell in love
Timе can't mess with us

時間よ、夜勤の仕事始めなきゃ
でも特典付きだから
恋に落ちた瞬間を記録しておいて
時間が経過しても私たちは変わらないわ

 

Ooh, if you think about fallin'
Got you covered likе garments
Ooh, I deserve an applause for
Keeping you up late 'til you can't see straight
Just wait, woo!

あなたを包み込んだら
恋に落ちる瞬間がどんなものか
考えてくれるのかしら
私って称賛されて当然ね
あなたが寝落ちするまで一緒にいるんだから
待ってて、ここからが楽しいのよ

 

Wait 'til I turn my love on
Wait 'til, wait 'til
Wait 'til I turn my love on
I'm no cheap thrill

私が愛情を示すまで待ってて
待ってて、待ってて
私が愛情を示すまで待ってて
私、安っぽい女じゃないわ

 

I'm a rollercoaster ride
Baby, jump on, come on, come on
'Cause, baby, if you can't tell
You're what I wanna love on, oh

私ってジェットコースターみたいな存在だから
飛び乗ってよ、ほら、来て
だって、例えあなたが気付かなくても
私が愛情を示したいのは、あなたなの


Wait 'til I turn my love on
Wait 'til, wait 'til
Wait 'til I turn my love on
You'll get your thrill

私が愛情を示すまで待ってて
待ってて、待ってて
私が愛情を示すまで待ってて
スリルを味わいたいでしょ?

 

.

Just promise you'll be patient
With the outcome, oh, come on
'Cause, baby, if you can't tell
You're what I wanna love on, oh

どんな結果になるか分かるまで
ちゃんと待ってるって約束して
だって、例えあなたが気付かなくても
私が愛情を示したいのは、あなただもの

 

Why are we conversing over
This steak tartare
When we could be somewhere other
Than here making out in the back of a car?

なんで私たちタルタルステーキなんか
食べながら会話してるのかしら
こんなとこじゃなくて、もっとどこか
車の後部座席でキスしたりとかあるでしょ?

 

 

Or in the back of a bar or
We could make a memoir, yeah
On the back wall of the last stall
In the bathroom at The Bazaar

それかバーの奥で
私たちの思い出を作るとか
ザ・バザールの一番奥のトイレの壁に
私たちの記念を描いちゃうとか

 

 

.

Ooh, if you think about fallin'
Got you covered likе garments
Ooh, I deserve an applause for
Keeping you up late 'til you can't see straight
Just wait, woo!
-----
あなたを包み込んだら
恋に落ちる瞬間がどんなものか
考えてくれるのかしら
私って称賛されて当然ね
あなたが寝落ちするまで一緒にいるんだから
待ってて、ここからが楽しいのよ

 

Wait 'til I turn my love on
Wait 'til, wait 'til
Wait 'til I turn my love on
I'm no cheap thrill

私が愛情を示すまで待ってて
待ってて、待ってて
私が愛情を示すまで待ってて
私、安っぽい女じゃないわ

 

I'm a rollercoaster ride
Baby, jump on, come on, come on
'Cause, baby, if you can't tell
You're what I wanna love on, oh
-----
私ってジェットコースターみたいな存在だから
飛び乗ってよ、ほら、来て
だって、例えあなたが気付かなくても
私が愛情を示したいのは、あなたなの


Wait 'til I turn my love on
Wait 'til, wait 'til
Wait 'til I turn my love on
You'll get your thrill
-----
私が愛情を示すまで待ってて
待ってて、待ってて
私が愛情を示すまで待ってて
スリルを味わいたいでしょ?

 

Just promise you'll be patient
With the outcome, oh, come on
'Cause, baby, if you can't tell
You're what I wanna love on, oh
-----
どんな結果になるか分かるまで
ちゃんと待ってるって約束して
だって、例えあなたが気付かなくても
私が愛情を示したいのは、あなただもの

 

Wait 'til I, oh, yeah
Wait 'til I 
Baby, if you can't tell
You're what I wanna love on, oh
-----
待ってて
待ってて
だって、例えあなたが気付かなくても
私が愛情を示したいのは、あなただもの

 

Love On

Love On

  • セレーナ・ゴメス
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes