Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Anne-Marie & Ed Sheeran – 2002 ー和訳


Anne-Marie & Ed Sheeran – 2002 [Official Acoustic Video]

 

 


I will always remember
The day you kissed my lips
Light as a feather
And it went just like this
No, it’s never been better
Than the summer of 2002

ずっと忘れない
あなたが私の唇にキスしてくれた日を
羽のように軽くて
こんな感じだった
でもこれより良いことなんてない
2002年の夏よりも

We were only eleven
But acting like grown-ups
Like we are in the present
Drinking from plastic cups
Singing “love is forever and ever”
Well, I guess that was true

私たちはまだ11歳だった
でも大人のように振舞おうとしてた
今のようにね
プラスチックのコップで飲んで
愛は永遠だって歌ってた
でも本当だよね

Dancing on the hood
In the middle of the woods
Of an old Mustang
Where we sang
Songs with all our childhood friends
And it went like this, say

車のボンネットの上で踊る
森の中で
古いマスタングの上で
歌ってた
子どものときに友達と歌ってた曲たち
こんな感じだった

Oops, I got 99 problems singing bye, bye, bye
Hold up, if you wanna go and take a ride with me
Better hit me, baby, one more time
Paint a picture for you and me
Of the days when we were young, uh
Singing at the top of both our lungs

私は99の問題を抱えては、バイバイバイと歌って
待って、あなたが私と一緒に来たいのなら
私に向かってきて、ベイビー、もう一度
あなたと私の
若かった時を思い浮かべながら
2人とも肺のてっぺんから歌うの

Now we’re under the covers
Fast forward to eighteen
We are more than lovers
Yeah, we are all we need
When we’re holding each other
I’m taken back to 2002

今では私たちはベッドカバーの下
早いもので18歳になった
私たちは恋人以上の存在
私たちは必要なもの全て
抱きしめあえば
2002年に戻るの

Dancing on the hood
In the middle of the woods
Of an old Mustang
Where we sang
Songs with all our childhood friends
And it went like this, say

車のボンネットの上で踊る
森の中で
古いマスタングの上で
歌ってた
子どものときに友達と歌ってた曲たち
こんな感じだった

Oops, I got 99 problems singing bye, bye, bye
Hold up, if you wanna go and take a ride with me
Better hit me, baby, one more time
Paint a picture for you and me
Of the days when we were young
Singing at the top of both our lungs
On the day we fell in love
On the day we fell in love

私は99の問題を抱えては、バイバイバイと歌って
待って、あなたが私と一緒に来たいのなら
私に向かってきて、ベイビー、もう一度
あなたと私の
若かった時を思い浮かべながら
2人とも肺のてっぺんから歌うの
私たちが恋に落ちた日を思い浮かべながら

Dancing on the hood
In the middle of the woods
Of an old Mustang
Where we sang
Songs with all our childhood friends
Oh, now

車のボンネットの上で踊る
森の中で
古いマスタングの上で
歌ってた
子どものときに友達と歌ってた曲たち
こんな感じだった

Oops, I got 99 problems singing bye, bye, bye
Hold up, if you wanna go and take a ride with me
Better hit me, baby, one more time
Paint a picture for you and me
Of the days when we were young, uh
Singing at the top of both our lungs
On the day we fell in love
On the day we fell in love
On the day we fell in love
On the day we fell in love
On the day we fell in love, love, love

私は99の問題を抱えては、バイバイバイと歌って
待って、あなたが私と一緒に来たいのなら
私に向かってきて、ベイビー、もう一度
あなたと私の
若かった時を思い浮かべながら
2人とも肺のてっぺんから歌うの
私たちが恋に落ちた日を思い浮かべながら


洋楽 和訳 Anne-Marie - 2002

 

 

2002 (BKAYE Remix)

2002 (BKAYE Remix)

  • Anne-Marie
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes