Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Doja Cat-Say So

 

Say So

Say So

  • Doja Cat
  • R&B/ソウル
  • ¥255
  •  Doja Cat-Say So を訳していきます。

    BBCのラジオでよく流れている曲です

  • provided courtesy of iTunes

 

アメリカ出身ラッパー、シンガーソングライターのDoja Cat

Birth name(本名) Amalaratna Zandile Dlamini
Born(誕生日) October 21, 1995 (age 24) Wikipediaより


★和訳★Say So - Doja Cat

Day to night to morning, keep with me in the moment
I'd let you had I known it, why don't you say so?
Didn't even notice, no punches left to roll with
You got to keep me focused; you want it? Say so
Day to night to morning, keep with me in the moment
I'd let you had I known it, why don't you say so?
Didn't even notice, no punches left to roll with
You got to keep me focused; you want it? Say so
昼も夜も朝も、私のことを一瞬も忘れないで
知っていればあなたに心を許したのに、なんでそう言ってくれないの?
気付きすらしなかった、もうかわすパンチも残っていない
私に焦点を当て続けてね、欲しいの?そう言ってよ
昼も夜も朝も、私のことを一瞬も忘れないで
知っていればあなたに心を許したのに、なんでそう言ってくれないの?
気付きすらしなかった、もうかわすパンチも残っていない
私に焦点を当て続けてね、欲しいの?そう言ってよ

It's been a long time since you fell in love
You ain't coming out your shell, you ain't really been yourself
Tell me, what must I do? (Do tell, my love)
'Cause luckily I'm good at reading
I wouldn't bug him, but he won't stop cheesin'
And we can dance all day around it
If you frontin', I'll be bouncing
If you want it, scream it, shout it, babe
Before I leave you dry
あなたが恋に落ちてから、もう長い時間が経った
あなたは自分の殻から出てこないし、本当の自分を見せていない
教えて、私は何をすべき?(教えてよ、私の好きな人)
だってラッキーなことに私は気持ちを読むのが上手いの
彼を悩ませるつもりはないわ、でも彼は作り笑いをやめない
私達はその辺で一日中一緒に踊れるわ
もしあなたがカッコつけるなら、私は跳ねるわ
もし欲しいなら、悲鳴を上げてよ、叫んでよ、ベイビー
私があなたを見捨てる前に

Day to night to morning, keep with me in the moment
I'd let you had I known it, why don't you say so?
Didn't even notice, no punches left to roll with
You got to keep me focused; you want it? Say so
Day to night to morning, keep with me in the moment
I'd let you had I known it, why don't you say so?
Didn't even notice, no punches left to roll with
You got to keep me focused; you want it? Say so (Yeah)
昼も夜も朝も、私のことを一瞬も忘れないで
知っていればあなたに心を許したのに、なんでそう言ってくれないの?
気付きすらしなかった、もうかわすパンチも残っていない
私に焦点を当て続けてね、欲しいの?そう言ってよ
昼も夜も朝も、私のことを一瞬も忘れないで
知っていればあなたに心を許したのに、なんでそう言ってくれないの?
気付きすらしなかった、もうかわすパンチも残っていない
私に焦点を当て続けてね、欲しいの?そう言ってよ

Let me check my chest, my breath right quick (Ha)
He ain't ever seen it in a dress like this (Ah)
He ain't ever even been impressed like this
Prolly why I got him quiet on the set like zip
Like it, love it, need it, bad
Take it, own it, steal it, fast
Boy, stop playing, grab my ass
Why you actin' like you shy? (Hot)
Shut it, save it, keep it pushin'
Why you beating 'round the bush?
Knowin' you want all this woman
Never knock it 'til you try (Yah, yah)
All of them bitches hating I have you with me
All of my niggas sayin' you mad committed
Realer than anybody you had, and pretty
All of the body-ody, the ass and titties
私の胸をチェックさせて、息がとても速いの
彼はこんな風に服の中のそれを見たことがなかった
彼はこんな風に感動したことがなかった
たぶん撮影現場でチャックしたかのように彼を黙らせた理由ね
好き、愛してる、欲しい、すごく
取って、自分の物にして、盗んで、早く
ねぇ、お遊びはやめて、私のお尻を掴んで
なんでシャイなふりをしているの?
閉じて、保存して、押し続ける
なんでやぶの周りを叩いているの?
この女の私が全部欲しいんでしょ
挑戦する前にノックするのはだめよ
ビッチ達は、私があなたをはべらせているのが気に食わないみたい
私の友達の黒人達は、あなたが異常に献身的だと言っているわ
あなたが知っている誰よりもリアルで、可愛いのよ
この体の全て、お尻とおっぱい

Day to night to morning, keep with me in the moment
I'd let you had I known it, why don't you say so?
Didn't even notice, no punches left to roll with
You got to keep me focused; you want it? Say so
Day to night to morning, keep with me in the moment
I'd let you had I known it, why don't you say so?
Didn't even notice, no punches left to roll with
You got to keep me focused; you want it? Say so
昼も夜も朝も、私のことを一瞬も忘れないで
知っていればあなたに心を許したのに、なんでそう言ってくれないの?
気付きすらしなかった、もうかわすパンチも残っていない
私に焦点を当て続けてね、欲しいの?そう言ってよ
昼も夜も朝も、私のことを一瞬も忘れないで
知っていればあなたに心を許したのに、なんでそう言ってくれないの?
気付きすらしなかった、もうかわすパンチも残っていない
私に焦点を当て続けてね、欲しいの?そう言ってよ

 

 


www.youtube.com