Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

2024 GRAMMYs Flowers - Miley Cyrus (グラミー賞受賞2024)   Flowers和訳

 


www.youtube.com

Flowers - Miley Cyrus

 

Flowers

Flowers

  • マイリー・サイラス
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes


www.youtube.com

We were good

We were gold

私たちは上手くいってた

輝いていた

 

Kinda dream that can't be sold

お金と引き換えにできない夢みたいな感じだった

 

We were right 'til we weren't

私たちは途中からおかしくなったの

 

Built a home

And watched it burn

家を建てて

それが目の前で燃えちゃった

 

I didn't wanna leave you

I didn't wanna lie

あなたを手放したくなかった

ウソをつきたくなかった

 

Started to cry

But then remembered I,

泣けてきたけど

そしたら、思い出した、私は

 

I can buy myself flowers

私は自分自身に花を買ってあげられるって

 

Write my name in the sand

私は砂に自分の名前を刻めるって

 

Talk to myself for hours

Say things you don't understand

ずっと自分を相手に話ができるし

あなたにはわからないことを言える

 

I can take myself dancing

私はひとりでも踊れる

 

And I can hold my own hand

自分ひとりでも手は繋げる

 

Yeah, I can love me

Better than you can

そう、私は私を愛せる

あなたよりも上手くね

 

Paint my nails cherry red

Match the roses that you left

爪をチェリーレッドに塗る

あなたが置いていった薔薇に合うように

 

No remorse, no regret

反省はしない、後悔はしない

 

I forgive every word you said

あなたの言ったことは全部水に流す

 

I didn't wanna leave, baby

I didn't wanna fight

私は手放したくなかったんだよ

ケンカしたくなかったの

 

Started to cry

But then remembered I,

泣けてきたけど

そしたら、思い出した、私は

 

I can buy myself flowers

私は自分自身に花を買ってあげられるって

 

Write my name in the sand

私は砂に自分の名前を刻めるって

 

Talk to myself for hours

Say things you don't understand

ずっと自分を相手に話ができるし

あなたにはわからないことを言える

 

I can take myself dancing

私はひとりでも踊れる

 

And I can hold my own hand

自分ひとりでも手は繋げる

 

Yeah, I can love me

Better than you can

そう、私は私を愛せる

あなたよりも上手くね


www.youtube.com

Flowers

Flowers

  • マイリー・サイラス
  • ポップ
  • ¥407