Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

マイエレメント(Elemental)Steal The Show

マイエレメント(の英語の題名はElemental)

日本の主題歌はSuperflyのやさしい気持ちですが

英語の主題歌は


www.youtube.com

 


Started out on a one-way train
Always knew where I was gonna go next
Didn't know until I saw your face
I was missin' out on every moment
You'll be one and, baby, I'll be two
Would you mind it if I said I'm into you? (I'm into you)

[Chorus]
So if it's real
Then, darlin', let me know
I wouldn't mind
If you steal the show

 

[Verse 2]
You and I, we go together
You're the sky, I'll be the weather
A pretty thing, the sun and rain, who knew?
Oh, yeah
Summer night, perfect occasion
Where am I? You know I'll be waitin' for you
Oh, for you

[Chorus]
So if it's real
Then, darlin', let me know
I wouldn't mind
If you steal the show


So if it's real
Then, darlin', let me know
I wouldn't mind
If you steal the show

[Bridge]
You shine, you shine
Like forever lasts forever
You shine, you shine
And steal the show

[Chorus]
So if it's real
Then, darlin', let me know


I wouldn't mind
If you steal the show
(Started out on a one-way train)
(Always knew where I was gonna go next)
So if it's real (Didn't know until I saw your face)
Then, darlin', let me know (I was missin' out on every moment)
(You'll be one and, baby, I'll be two)
(Would you mind it if I said I'm into you?)
I wouldn't mind
If you steal the show
Elemental - Steal The Show - 翻訳 日本語で (歌詞)

片道列車で始めました
私が次にどこに行くのか常に知っていました
私があなたの顔を見るまで知りませんでした


私はあらゆる瞬間に恋をしていました
あなたは1人になります、そして、赤ちゃん、私は二人になります
私があなたに夢中になっていると言ったらいいですか? (私はあなたに夢中です)

[コーラス]
それが本当なら
それから、ダーリン、私に知らせてください
気にしません
あなたがショーを盗むなら

[第2節]
あなたと私、私たちは一緒に行きます
あなたは空です、私は天気になります
かなりのこと、太陽と雨、誰が知っていたのですか?


そうそう
夏の夜、完璧な機会
ここはどこ?あなたは私があなたのために待機することを知っています
ああ、あなたのために

[コーラス]
それが本当なら
それから、ダーリン、私に知らせてください
気にしません
あなたがショーを盗むなら
それが本当なら
それから、ダーリン、私に知らせてください
気にしません
あなたがショーを盗むなら

 

[橋]
あなたは輝き、あなたは輝きます
永遠に永遠に続くように
あなたは輝き、あなたは輝きます
ショーを盗みます

[コーラス]
それが本当なら
それから、ダーリン、私に知らせてください
気にしません
あなたがショーを盗むなら
(片道列車で始まった)
(私が次にどこに行くのか常に知っていました)


だからそれが本当なら(私があなたの顔を見るまで知らなかった)
それから、ダーリン、私に知らせてください(私はあらゆる瞬間に出かけました)
(あなたは1人になります、そして、赤ちゃん、私は2人になります)
(私があなたに夢中だと言ったらいいですか?)
気にしません
あなたがショーを盗むなら

 

 

Steal The Show

Steal The Show

  • ラウヴ
  • サウンドトラック
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

 

Steal The Show

Steal The Show

  • ラウヴ
  • サウンドトラック
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

 


www.youtube.com