Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Mashup///Aurora(Into the unknown)未知の世界へ

Mashup..A mashup is a creative work, usually in a form of a song, created by blending two or more pre-recorded songs, usually by superimposing the vocal track of one song seamlessly over the instrumental track of another, increasing the tempo and pitch while adding or reducing gaps to make it flow. Wikipedia 

2つ以上の曲から片方はボーカルトラック、もう片方は伴奏トラックを取り出して、それらをもともとあった曲のようにミックスし重ねて一つにした音楽の手法である。


Let It Go Into the Unknown - EPIC Disney Mashup (Frozen / Frozen 2) - ft. Rise Up Children's Choir

Ah ah oh oh oh
Ah ah oh oh oh oh oh oh
アーアーアーアー


Into the unknown
Into the unknown
Into the unknown
//
未知の世界へ
未知の世界へ


I can hear you
But I won’t
あなたの言葉が聞こえる
でも(あなたの言葉に)耳を傾けたりはしないわ


Some look for trouble
While others don’t
トラブルを求める人もいるわ
他の人たちがトラブルを求めない一方で


There's a thousand reasons
I should go about my day
沢山の理由があるの
私は(普段の)自分の1日をすごすべき理由が


And ignore your whispers
Which I wish would go away, ah ah oh oh
あなたのささやきを無視するわ
私がどこかへ消え去って欲しいと願うあなたのささやきをね


You're not a voice
You're just a ringing in my ear
あなたは声なんかじゃない
ただの耳鳴りよ


And if I heard you, which I don't
I'm spoken for I fear
もしあなたの言葉に耳を傾けたら、私はそんな事しないけど
残念だけど私にはもう大切な人たちがいるのよ


Everyone I’ve ever loved is here within these walls
私の愛してきた人は全てこの壁の中にいるわ


I’m sorry secret siren
But I’m blocking out your calls
不思議な声よ申し訳ないけど
あなたの呼びかけはブロックさせてもらうわ


I’ve had my adventure
I don’t need something new
私の冒険はもう終わったの
新しことなんていらないの


I’m afraid what I’m risking if I follow you
Into the unknown
私が危険に晒したりしないか心配なのさ、もし私あなた(声)を追ったら
未知の世界へ

 

 
What do you want?
'Cause you've been keeping me awake
何が欲しいの?
あなたは私を眠りから妨げ続けているのよ


Are you here to distract me so I make a big mistake?
Or are you someone out there who's a little bit like me?
あなたは私に何か大きな失敗させる為にここで私を悩ませているの?
それともあなたは外の何処かにいる、私と少し似ている誰かなの?


Who knows deep down I'm not where I'm meant to be?
Every day's a little harder as I feel your power grow
誰なら私は今いるべきところに居ないってことをよく深く知っているの?
あなたの力が増えるにつれ、毎日が辛くなっていくのよ


Don't you know there's part of me that longs to go
Into the unknown?
知っているんでしょ?私の一部は行きたがっているの
未知の世界に


Into the unknown
Into the unknown
未知の世界に
未知の世界に


Ah ah ah ah ah
アーアー


Are you out there?
Do you know me
あなたは外にいるの?
私を知っているの?


Can you feel me?
Can you show me?
私の存在を感じる?
私に見せてくれる?


Ah ah ah ah
アーアー


Where are you going?
Don't leave me alone
どこにいくの?
私を置いていかないで


How do I follow you
Into the unknown?
どうやってあなたについていけばいいの
未知の世界へ?

 ドキュメンタリー(舞台裏)


Frozen 2 | Into the Unknown | Behind the Scenes


AURORA - Frozen 2 - "INTO THE UNKNOWN" (Behind The Scenes Recording)

2019年イギリスでのフェス


Aurora - Glastonbury 2019 (FULL SHOW HD)