Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Zedd - Clarity ft. Foxes (GMOソニック2024のヘッドライナー)


Zedd - Clarity ft. Foxes (Official Music Video)


www.youtube.com

 

 

High dive into frozen waves where the past comes back to life
(高い場所から、過去を取り戻すために凍てつく波間へと飛び込む)

Fight fear for the selfish pain, it was worth it every time
(自分勝手な痛みが生み出す恐怖との闘い、それはいつも価値あるモノだった)

Hold still right before we crash cause we both know how this ends
(二人の関係は壊れる寸前で留まっている、お互いどのように終わるかは知っているから)

Our clock ticks ‘til it breaks your glass and I drown in you again
(時計はあなたのガラスが壊れるまで時を刻み、私はまたあなたに溺れるの)

Cause you are the piece of me I wish I didn’t need
(だってあなたは私の一部なのだから、必要ないと願いたいけれど)

Chasing relentlessly, still fight and I don’t know why ※01
(執拗に追いかけては、またケンカをする、理由なんて分からないのに)

If our love is tragedy, why are you my remedy? ※02
(もしこの愛が悲劇というなら、何故あなたは私の特効薬になりうるの?)

If our love’s insanity, why are you my clarity?
(もしこの愛が狂気というなら、何故あなたは私をこんなにも明快にさせるの?)

If our love is tragedy, why are you my remedy?
(もしこの愛が悲劇というなら、何故あなたは私の特効薬になりうるの?)

If our love’s insanity, why are you my clarity?
(もしこの愛が狂気というなら、何故あなたは私をこんなにも明快にさせるの?)

Walk on through a red parade and refuse to make amends ※03
(償いを拒み、赤のパレードを通り抜ける)

It cuts deep through our ground and makes us forget all common sense
(地面は深くえぐられ、すべての常識を忘れさせる)

Don’t speak as I try to leave cause we both know what we’ll choose
(私が離れようとしてる時に話しかけないでほしい、お互い何を選ぶかを知っているのだから)

If you pull, then I’ll push too deep and I’ll fall right back to you
(もしあなたが引き寄せるなら、私は強く押し返す、そしてあなたの元へと落ちて行く)

Cause you are the piece of me I wish I didn’t need
(だってあなたは私の一部なのだから、必要ないと願いたいけれど)

Chasing relentlessly, still fight and I don’t know why
(執拗に追いかけては、またケンカをする、理由なんて分からないのに)

If our love is tragedy, why are you my remedy?
(もしこの愛が悲劇というなら、何故あなたは私の特効薬になりうるの?)

If our love’s insanity, why are you my clarity?
(もしこの愛が狂気というなら、何故あなたは私をこんなにも明快にさせるの?)

Why are you my clarity?
(何故あなたは私の特効薬なの?)

Why are you my remedy?
(何故あなたは私をこんなにも明快にさせるの?)

Why are you my clarity?
(何故あなたは私の特効薬なの?)

Why are you my remedy?
(何故あなたは私をこんなにも明快にさせるの?)

If our love is tragedy, why are you my remedy?
(もしこの愛が悲劇というなら、何故あなたは私の特効薬になりうるの?)

If our love’s insanity, why are you my clarity?
(もしこの愛が狂気というなら、何故あなたは私をこんなにも明快にさせるの?)

 

Clarity (feat. Foxes)

Clarity (feat. Foxes)

  • Zedd
  • ダンス
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

 


www.youtube.com


洋楽 和訳 Zedd - Clarity ft. Foxes