Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Jennifer Lopez – On My Way (映画Marry Me)

映画Marry Meの主題歌を和訳してみます

予告編  ネットフリクスで観れます


www.youtube.com

 


www.youtube.com


Always knew you even when I didn’t

Know you, don’t make sense, but it do

I was on my way to you

Every teardrop fell so heavy

Hurt like hell but Heaven sent me through

I was on my way to you


あなたを知らなかった時でさえ、いつもあなたのことを知っていた

あなたを知っている、訳が分からない、でも分かるの

私はあなたへ向かっている途中だった

涙のひとしずくはどれも、とても重たく落ちた

地獄のような辛さだけれど、天は私を届けたのよ

私はあなたへ向かっている途中だった

 


[Chorus]

And every heartbreak was a yellow brick road

Pointing me straight, just taking me home

I was never lost, I was just passing through

I was on my way to you


悲しみの種はどれも黄色いレンガの道(幸福成功への道)だった

まっすぐに、ただ私を連れて帰る

決して道に迷わなかった、ただ通り過ぎただけ

私はあなたへ向かっている途中だった

 


[Verse 2]

Hope was hopeless, faith was running

Didn’t notice you were coming through

You were on your way too

And you don’t believe in meant-to-be

But somehow you were meant for me, it’s true

Yeah, you were on your way too


希望は見込みがなかった、信仰が内在していた

あなたが姿を表していたのに気づかなかった

あなたもまた、自分の道を歩んでいた

あなたは運命づけられていることを信じていない

だけど、どういうわけか、あなたと私は運命に定められていた、真実よ

あなたもまた、自分の道を歩んでいた

 


[Chorus]

And every heartbreak was a yellow brick road

Pointing me straight, just taking me home

I was never lost, I was just passing through

I was on my way to you

I was on my way to you

I was on my way to you

I was on my way to you, oh


悲しみの種はどれも黄色いレンガの道(幸福成功への道)だった

まっすぐに、ただ私を連れて帰る

決して道に迷わなかった、ただ通り過ぎただけ

私はあなたへ向かっている途中だった

私はあなたへ向かっている途中だった

 


[Chorus 2]

On my way

On my way to you

On my way

On my way to you

On my way

On my way to you, oh

I’m on my way

I’m on my way

On my way

On my way

I’m on my way

On my way to you, oh

 


[Pre-Chorus]

And every heartbreak was a yellow brick road

Pointing me straight, just taking me home

I was never lost, I was just passing through

On my way to you

(On my way, on my way, on my way, on my way to you)


悲しみの種はどれも黄色いレンガの道(幸福成功への道)だった

まっすぐに、ただ私を連れて帰る

決して道に迷わなかった、ただ通り過ぎただけ

私はあなたへ向かっている途中だった

 


[Chorus]

Ooh-ooh-ooh-ooh

Ooh-ooh-ooh-ooh

(On my way, on my way, on my way, on my way to you)

On my way to you

On my, darling, I’m on my way

 

On My Way (Marry Me)

On My Way (Marry Me)

  • ジェニファー・ロペス
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

DMM英会話2024年1月31日まで70パーセンOFF

新規入会

休会員様も対象(どなたでも再入会でもOKI)

 

 さらに私の友達紹介でレッスンチケット10枚プレゼント

        (5000円分)

        紹介コード

        117064574