Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

サマーソニック2022-I really like you(- Carly Rae Jepsen )

■開催日程
2022/8/20(土)・21(日)
東京:開場 AM9:00 / 開演 AM11:00
大阪:開場 AM10:00 / 開演 AM11:30
■開催場所
東京:ZOZOマリンスタジアム幕張メッセ
大阪:舞洲SONIC PARK(舞洲スポーツアイランド
■公演名
SONICMANIAソニックマニア
■開催日程
2022/8/19(金)
■開催場所
幕張メッセ

 

サマーソニック東京
8/20(土)

THE 1975

King Gnu / MÅNESKIN / MAN WITH A MISSION / THE OFFSPRING / THE LIBERTINES / マキシマム ザ ホルモン / ST.VINCENT / ALL TIME LOW / Awesome City Club / BEABADOOBEE / BLUE ENCOUNT / CHAI / FISHBONE / KACEY MUSGRAVES / Mrs. Green Apple / Novelbright / THE LINDA LINDAS / SQUID / THE STRUTS / Vaundy
8/21(日)

POST MALONE

ONE OK ROCK / MEGAN THEE STALLION / PRIMAL SCREAM present Screamadelica Live / ASIAN KUNG-FU GENERATION / CARLY RAE JEPSEN / CL / YUNGBLUD / WANIMA / BE:FIRST / ちゃんみな / EASY LIFE / ENDRECHERI / GRIFF / INHALER / 女王蜂 / KULA SHAKER / milet / THE ORAL CIGARETTES / RINA SAWAYAMA / SALEM ILESE / TOMORROW X TOGETHER / 優里 …plus many more!


 

 

 


I really like you- Carly Rae Jepsen (LYRICS)

I really wanna stop
あたし、本当はやめたいのBut I just gotta taste for it
でも味をしめちゃったのI feel like I could fly with the boy on the moon
彼と一緒なら、月まで飛んでいけそうSo honey hold my hand you like making me wait for it
彼ったら、あたしの手をとったまま、そうやって焦らすのが好きなのI feel like I could die walking up to the room oh yeah
部屋へ上がっていきながら、ドキドキして、あたしもう死んじゃいそう
Late night watching television
夜中に一緒にテレビを見てるけどBut how’d we get in this position?
でも、あたしたちどうしてこんなことになっちゃったんだろう?It's way too soon I know this isn't love!
ちょっと展開が早すぎるんじゃないの? こんなの、あたしの知ってる愛じゃない!But I need to tell you something
だからちゃんと彼に伝えないと
I really really really really really really like you
あたしったら、本当にあなたのことが好きなのよAnd I want you do you want me? do you want me too?
あなたが欲しいの あなたはどう?あたしが欲しい?
I really really really really really really like you
あたしったら、本当にあなたのことが好きなのよAnd I want you do you want me? do you want me too?
あなたが欲しいの あなたはどう?あたしが欲しい?
Ohh did I say too much?
ちょっと言い過ぎちゃったかな?I'm so in my head When we're out of touch
一緒にいないときでも、あたしの頭の中はあなたでいっぱいI really really really really really really like you
あたしったら、本当にあなたのことが好きなのよAnd I want you do you want me? do you want me too?
あなたが欲しいの あなたはどう?あたしが欲しい?
 

 


-PC- [日本語和訳付] I Really Like You / Carly Rae Jepsen