Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Sweet Caroline- jennifer lopez (ジャニファーロペス)

 


www.youtube.com

Where it began
どこで始まったのかなんて
I can't begin to knowin'
さっぱりわかんない
But then I know it's growing strong
だけども、それは強くなって来ている

 

Was in the spring
それは春だったけど
And spring became the summer
春は恋する夏になった
Who'd have believed you'd come along
信じられないよ君が現れるだなんて

 

Hands touchin' hands
手と手を重なり合わせ
Reachin' out
思いっきり手を伸ばし
Touchin' me
僕のところまできて
Touchin' you
君のところまで行く

 

Sweet Caroline
愛しのキャロライン
Good times never seemed so good
良い時ってのは全然そうとも思えないんだろうし
I've been inclined To believe they never would
僕にはそんなこともあるわけないって思ってた
But now I . . .
でもそんな僕に。。

 

Look at the night
夜の暗闇を見つめても
And it don't seem so lonely
全然寂しいとも思えない
We fill it up with only two
2人だけで世界は満たされてるんだ
And when I hurt
僕の心が痛んでいても
Hurtin' runs off my shoulders
心の痛みなんて僕をすり抜けていく
How can I hurt when holding you ?
どうやって痛みを感じろっていうんだ、愛する君を抱きしめていられるのに

 

Warm touchin' warm
ぬくもりが、ぬくもりに触れている
Reachin' out
思いっきり手を伸ばして
Touchin' me
僕に触れている
Touchin' you
君に触れている

 

Sweet Caroline
愛しのキャロライン
Good times never seemed so good
良い時ってのは全然そうとも思えないんだろうし
I've been inclined To believe they never would
僕にはそんなこともあるわけないって思ってた
Oh, no, no


www.youtube.com

 

Sweet Caroline

Sweet Caroline

  • Glee Cast
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes
Sweet Caroline

Sweet Caroline

  • Glee Cast
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes