Life is Music= Emigrate to Europe.

There is no experience from which you can't learn something

Try everything

 

Try everything を訳していきます


Shakira - Try Everything (From "Zootopia") [Official Music Video]


ズートピア主題歌 「Try everything」 - Shakira <日本語字幕>

I messed up tonight, I lost another fight
I still mess up but I'll just start again
今夜私はしくじってしまった、また戦いに負けてしまったの
しくじってしまったけど、また始めるよ


I keep falling down, I keep on hitting the ground
I always get up now to see what's next
私は落ち続けるし、地面に叩きつけられ続ける
私はいつも起き上がるし、次に何があるかを見るの


Birds don't just fly, they fall down and get up
Nobody learns without getting it wrong
鳥はただ飛ぶんじゃない、彼らは落ちてまた起き上がるの
誰も失敗しないで習うことなんかないわ


I won't give up, no I won't give in
Til I reach the end and then I'll start again
私は諦めないわ、屈しないわ
最後までやり遂げて、また始めるまでは


No I won't leave, I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
私は去らないわ、すべてのことを試したいもの
すべてのことを試したいの、失敗する可能性もあるけど


I won't give up, no I won't give in
Til I reach the end and then I'll start again
私は諦めないし屈しないわ
最後までやり遂げてまた始めるまでは


No I won't leave, I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
私は去らないわ、すべてのことを試したいもの
すべてのことを試したいの、失敗する可能性もあるけどね


Oh oh oh oh oooh
Try everything

全部試すのよ


Look at how far you've come,
you filled your heart with love
Baby you've done enough, take a deep breath
君がどれだけ遠くまで来たか見なよ
君は心を愛でいっぱいにしたのさ
君はもう十分なことをしたよ、だから落ち着いて


Don't beat yourself up,
don't need to run so fast
Sometimes we come last, but we did our best
自分自身を痛めつけないで
そんなに早く走らなくてもいいんだよ
時々最下位になるけど、私たちはベストを尽くしただろう


I won't give up, no I won't give in
Til I reach the end and then I'll start again
私は諦めないし屈しないわ
最後までやり遂げてまた始めるまではね


No I won't leave, I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
私は去らないわ、すべてのことを試したいもの
すべてのことを試したいの、失敗する可能性もあるけど


I won't give up, no I won't give in
Til I reach the end and then I'll start again
私は諦めないし屈しないわ
最後までやり遂げてまた始めるまでは


No I won't leave, I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
私は去らないわ、すべてのことを試したいもの
すべてのことを試したいの、失敗する可能性もあるけど


I'll keep on making those new mistakes
I'll keep on making them every day
Those new mistakes
私は新しい失敗をし続けるわ
私は毎日新しい失敗をし続けるわ
新しい失敗を


Oh oh oh oh oooh
Try everything

全部試すのよ

 

 

I